خاصیت نقطه ثابت برای توابع غیرانبساطی

thesis
abstract

در این پایان نامه قضایای نقطه ثابت برای توابع غیرانبساطی در زیر مجموعه های بسته محدب و غیرتهی بررسی شده است

similar resources

خاصیت نقطه ثابت برای نگاشت های چندمقداری غیرانبساطی

در این پایان نامه، ابتدا به مطالعه ی نگاشت های چندمقداری و ویژگی های آن ها می پردازیم. سپس، برخی از خواص مربوط به ضرایب هندسی فضاهای باناخ را که برای وجود نقاط ثابت نگاشت های چندمقداری غیرانبساطی مورد نیاز می باشند، بررسی کرده و شرایط هندسی مستلزم خاصیت نقطه ثابت چندمقداری را بیان می کنیم. در پایان، ارتباط میان این خواص و شرایط هندسی را ارائه می دهیم.

15 صفحه اول

قضایای نقطه ثابت مشترک برای توابع انباضی ضعیف توسعه یافته تحت شرط ضعیف میر-کیلر توابع

در این مقاله به اثبات قضایای نقطه ثابت برای توابع مجموعه ای مقدار می پردازیم و بعضی از شرایط ضعیف انقباضی را توسیع می دهیم.  نتایج ما نتایج چنگ-چن و چریچ  را توسیع می دهد. در انتها با یک مثال توسیع بودن نتایج را نشان می دهیم.

full text

خاصیت نقطه ثابت برای نگاشت های مرکزپذیر

در این پایان نامه با استفاده از مفهومی به نام مرکز به معرفی گردایه ای از نگاشت های پیوسته غیر خطی در فضاهای باناخ با عنوان نگاشت نوع j می پردازیم.این نگاشت ها به ما اجازه می دهند فضاهای باناخ را بدون نواحی مسطح غیر فشرده در کره های آن به طوری که این فضاها دارای خاصیت نقطه ثابت برای این نوع نگاشت باشند توصیف نماییم.در بخش های مختلف این پایان نامه با معرفی فضای به طور اکید محدب به بررسی وجود نقطه...

15 صفحه اول

قضایای نقطه ثابت برای توابع مجموعه مقدار

‏هدف اصلی این رساله بیان و اثبات تعمیم هایی از قضیه نقطه ثابت باناخ برای توابع و توابع مجموعه مقدار است. کاربرد هایی از این قضایا در اثبات وجود و منحصر به فردی جواب معادلات دیفرانسیل‏، معادلات انتگرال و معادلات ماتریسی آورده شده است. همچنین ‏نسخه ای از اصل انقباض باناخ در مجموعه های متعامد ثابت شده است.

15 صفحه اول

فشردگی ضعیف و خاصیت نقطه ثابت برای نگاشت های آفین

در این پایان نامه که مرجع های اصلی آن ]2[ و]3[ می باشد،ابتدا عدم وجود نقطه ی ثابت برای نگاشت های آفین بر روی یک زیرمجمو ی کراندار محدب و بسته از فضای باناخ که فشرده ضعیف نباشد مورد مطالعه قرار داده می شود و سپس ویژگی هایی از زیر مجموعه محدب ضعیف فشرده فضای باناخ l-نشاننده مورد بررسی قرار می گیرد. واژه های کلیدی :فضای باناخ، نگاشت آفین، دنباله اساسی، نقطه ثابت، مجموعه ضعیف فشرده.

15 صفحه اول

My Resources

Save resource for easier access later

Save to my library Already added to my library

{@ msg_add @}


document type: thesis

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه سیستان و بلوچستان

Hosted on Doprax cloud platform doprax.com

copyright © 2015-2023